donderdag 26 augustus 2010

being stupid with my bestfriend

Gisteren ben ik samen met m'n beste vriendin naar vrienden geweest, waaronder ook haar liefje, ze moesten voetballen, ik ging ook m'n ex-vriendje terugzien na 2 maanden, yaayie, wat was ik blij hoor (NOT DUS)!
Maarja, ik was de dag ervoor met een vriendin die ik op kamp had leren kennen naar Gent geweest; heb een rokje en een ring gekocht.
Dit had ik aan;


Sjaal van onbekend merk, hij kwam van €50, ik heb hem op de kop kunnen tikken voor €2! O.O
Rokje van H&M>€4.95
Riem van New Look>€5
Ketting van H&M>€3.95
Tas van m'n mama>?
Topje van Vero Moda>?
Ring van H&M>€2.95
Eronder had ik zwarte gympjes van de h&m aan van -ik denk- €12.95























Even close-up van de ring en de ketting;
De ketting is in de vorm van een appeltje ;D












xoxo Alexx-




Geen opmerkingen:

Een reactie posten