vrijdag 27 augustus 2010

your love is my drug

Hello people from earth, i welcome you -mhihi, okay, niet grappig :]-
neenee, mijn engels is echt slecht! ^_^
Vandaag heb ik ene dagje op de bank geluierd met mn bf (l)
Dit had ik aan;
nu denk je vast ja waarom heb je dan een tas aan; we zijn naar de videotheek geweest om films n.n

houthakkersblouse van IKKS>€40
grijs topje van merd du nord>?
bruine riem van new look>€5
bruine schoudertas van Armand Basi>€95
skinny jeans van esprit>€29.95
ballerina's van galucci>?















xoxo Alexx-

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit. Staat je goed meid. Leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog!

    kom je ook even kijken op mijn blog en me volgen als je t leuk vind? xoxo ahugeheartforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen