donderdag 26 augustus 2010

cause i ain't a doll and this ain't a dollhouse?!

Ik heb dinsdag afgesproken met mensen die ik had leren kennen op kamp!Omg, was ik even blij dat ik die terugzag ook al had ik ze maar 4 dagen moeten missen, dus nu zie ik ik ze waarschijnlijk 1 maand niet meer, -I'M FREAKING OUT- hoe ga ik dat volhouden, i don't know yet?Maar ja, -btw; let alsjeblief niet op het gezicht dat ik trek, sorry, ik weet niet wat er aan de hand is met mij ;3-
dit is wat ik aanhad;

lichtroze T-shirt van H&M>uitverkoop €3
grijs giletje>van nichtje gekregen (y)
jeans van Only>€20
kaki tas van friss&company>?



































xoxo Alexx-

1 opmerking:

  1. Leuke outfit, dat witte shirt heb ik in het grijs van de H&M. Staat je goed meid. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen