vrijdag 27 augustus 2010

in your shoes?

Als jullie m'n blog al een beetje hebben gelezen dan zullen jullie vast al mijn obsessie voor schoenen gezien hebben; ik ga nu een lijstje maken van schoenen die ik wil hebben -sommige zijn buiten mijn prijsklasse en ja dat weet ik?-




omg, deze had ik bijna gekocht maar ze hadden ze niet meer in mijn maat, best balen dus -___-


deze zijn van marc jacobs



















ik ga dinsdag nog shoppen met m'n bf om de vakantie af te sluiten dus waarschijnlijk koop ik deze dan deze zijn van de h&m voor €12.95

















Marc Jacobs














deze fake uggs van de h&m wil ik dus zo graag voor deze winter, €19.95
(echte krijg ik toch nooit )


















ik weet er is veel van h&m, maar laat dat nu net 1 van m'n favoriete winkels zijn?:]

xoxo Alexx-

8 opmerkingen: